Ook voor de aankoop van een woning bent u bij ons aan het goede adres! Zeker in de regio Amsterdam is kennis van zaken op het gebied van onder andere bouwkundige- en milieuaspecten, erfpacht, appartement- en lidmaatschaprechten onontbeerlijk om tot een juiste keuze te kunnen komen.
Ons kantoor biedt in principe 2 deeldiensten qua aankoopbegeleiding aan op basis van een aantrekkelijke no-cure-no-pay regeling, te weten volledige of gedeeltelijke aankoopbegeleiding. In het laatste geval schakelt u ons pas in nadat u bijvoorbeeld zelf een woning hebt gevonden en bezichtigd die u wilt aankopen maar waarbij u door een deskundige ondersteunt wilt worden. Uiteraard is het mogelijk om onze aankoopbegeleiding op uw specifieke wensen aan te passen.
Onze aankoopdienstverlening bestaat in het kort uit de volgende onderdelen:
- Intake;
- Regelen (vrijblijvend) advies met een onafhankelijk financieel adviseur;
- Invoeren zoekprofiel in het NVM- uitwisselingssysteem (geautomatiseerd aanbodsysteem);
- Inplannen en begeleiden van alle bezichtigingen; *
- Recherche en dossiervorming;
- Voeren van onderhandelingen;
- Regelen afspraak met een bouwkundige/ taxateur/ notaris;
- Begeleiden van het opmaken en ondertekenen van de koopakte;
- Begeleiden van de voorinspectie en ondertekenen van de leveringsakte;
- Alle overige voorkomende werkzaamheden.
* Alleen bij volledige aankoopbegeleiding.
Afhankelijk van de opdracht ligt ons tarief voor bovengenoemde dienstverlening tussen de circa 1 - 1,5% van de koopsom, exclusief btw en het eventueel opvragen van kadastrale en gemeentelijke stukken ten behoeve van onze recherche. Alle onderdelen worden uiteraard in nauw overleg met u uitgevoerd en waarnodig op uw specifieke wensen aangepast tegen een aangepast tarief. Neemt u gerust contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak, wij lichten onze dienstverlening graag in een persoonlijk gesprek nader aan u toe.